الماس داران پارسه خاورمیانه

۰۲۱-۹۱۳۰۵۱۶۱

نژاد آرین، استخوانی در گلوی تولیدکننده است.

داود رنگی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، با حضور در نشست سیزدهم کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی مسائلی را مطرح کرد.

داود رنگی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، با حضور در نشست سیزدهم کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی مسائلی را مطرح کرد.

داود رنگی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، با حضور در نشست سیزدهم کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تهران، روی این مسئله تاکید کرد که وظیفه دولت تسهیلگری است اما در سه سال گذشته دولت برای تجارت کشور مانع‌تراشی کرده است، گفت: تمرکز دولت در تامین مرغ روی نژاد آرین است و این نژاد سه سال است استخوان گلوی ما مرغداران شده است. چرا ما باید زیان کنیم که دولت هوس کرده است فقط مرغ آرین تولید شود.

دولت به ما می‌گوید باید مرغ نژاد آرین تولید کنید اما خودش از روسیه مرغ رأس می‌آورد و می‌گویند اجداد رأس تحریم است. او افزود: ما صادرات نداریم. مرغ‌هایی که وارد شده روی دست دولتی‌ها مانده و به قیمت نازل می‌فروشند. در واقع مرغ‌هایی که قیمت انقضا آنها رو به اتمام است را زیرقیمت می فروشند. با این وضعیت قیمت مرغ تولیدی هم کاهش یافته و تولید افت می‌کند. ما نیاز داریم که برخی قوانین و مقررات اصلاح شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *